Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Att virka amigurumi!!!

Av ww4-stjarnfall - 8 november 2011 16:46

Som sagt är jag en tjej på nästa tolv höstar.

Jag fyller år om 20 dagar!  





Men det var inte det jag skulle skriva om  

Jag undrar om det är någon mer än jag som tycker om att virka amigurumis.

Jag kommer att lägga ut gratis mönster för de som vill kunna få några mönster utan att behöva gå ut och köpa en bok om amigurumi eller att sitta och leta efter mönster på datorn.

Jagsatt en lång stund och letade efter mönster och till slut hade jag hittat ganska många mönster.

Jag hoppas att ni kommer att tycka atta det är kul atta virka amigurumi och att ni kan hitta något mönster som passar just dig.

Om du hittar ett mönster som du gillar så skicka in det om du vill så kan jag lägga ut det på bloggen och du kommer att få ett särskilt tack för att du hjälpte mig. 

Hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ww4-stjarnfall - 23 november 2011 17:52

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har fullt upp att göra och i skola håller vi på att göra en tidning så det tar även tid från fritiden för vi har bara 4 veckor på oss att göra en hel tidning. Dessutom går jag på kör med min kompis o...

Av ww4-stjarnfall - 23 november 2011 17:52

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har fullt upp att göra och i skola håller vi på att göra en tidning så det tar även tid från fritiden för vi har bara 4 veckor på oss att göra en hel tidning. Dessutom går jag på kör med min kompis o...

Av ww4-stjarnfall - 23 november 2011 17:52

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har fullt upp att göra och i skola håller vi på att göra en tidning så det tar även tid från fritiden för vi har bara 4 veckor på oss att göra en hel tidning. Dessutom går jag på kör med min kompis o...

Av ww4-stjarnfall - 18 november 2011 15:31

Hej! Förlåt  att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft jättemycket att göra men i förtsättningen ska jag försöka hitta lite tid då jag kan blogga. Hoppas att ni inte blir arga för jag gör mitt bästa.   En annan grej: Om en och...

Av ww4-stjarnfall - 9 november 2011 16:46

 Hund   Förkortningar:   fm= fast maska m=maska lm= luftmaska sm= smygmaska v= varv 2till1= minskning 2i1= ökning Huvud;(Mia Bengtssons Björn)v1; 6fmv2; *2i1* (12)v3; *1fm, 2i1* (18) v4; *2fm, 2i1* (24)v5; *3fm, 2i1* (30)v6-8; 3st enk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Amigurumi


Ovido - Quiz & Flashcards